نحوه استفاده از كد تخفيف چمدون و رزرو بليط هواپيما

۲۲ بازديد

خوشبختانه به لطف اينترنت و دسترسي پذيري كه براي ابزار مختلف ايجاد كرده، اين روزها امكان خريد بليط هواپيما نيز به صورت آنلاين فراهم شده است. ديگر نيازي به اينكه به يكي از شركت‌هاي هواپيمايي در سطح شهر برويد و ببينيد كه آيا براي چند روز آينده بليت پروازي دارند يا نه به سر آمده است.

شما در هر جايي كه دسترسي به اينترنت فراهم است، مي‌توانيد وارد يكي از سايت‌هاي خريد بليط هواپيما شده و با جستجو و بررسي ده‌ها شركت هواپيمايي، مناسب‌ترين گزينه را براي خريد بليط لحظه آخري(چارتري) يا بليط سيستمي انتخاب كنيد.

سايت چمدون يكي از ده‌ها سايت در زمينه خريد بليت هواپيما است كه امكان استفاده از كد تخفيف را براي داشتن تجربه‌اي ارزان قيمت در سفرهاي هوايي فراهم كرده است. از قابليت‌هاي مثبت ديگر اين سايت مي‌توان به سيستم پيش بيني قيمت و رزرو اتوماتيك بليت اشاره كرد.

در ادامه اين آموزش از وبلاگ تخفيفه به نحوه خريد و استفاده از كد تخفيف چمدون براي خريد بليط هواپيما مي‌پردازيم كه به كمك اين آموزش تصويري و ويدئويي مي‌توانيد در هر جايي كه هستيد، ارزان‌ترين و بهترين بليت را براي سفرهاي هوايي خود به صورت يك طرفه يا رفت و برگشت رزرو كنيد.

چطور از كد تخفيف چمدون استفاده كنيم؟

سايت چمدون به عنوان يكي از شركت‌هاي واسطه در زمينه خريد بليط هواپيما اين امكان را فراهم كرده تا بتوانيد به صورت آنلاين اقدام به جستجوي بليت از بين شركت‌هاي مختلف كرده و با توجه به قابليت نقد و بررسي قيمت و شرايطي كه براي هر شركت هواپيمايي وجود دارد، بليط سيستمي يا بليط چارتري خود را با بهترين قيمت خريداري كنيد.

در ادامه به بررسي نحوه رزرو بليت هواپيما از اين سايت پرداخته و با بررسي امكانات و قابليت‌هايي كه دارد شما را با نحوه پيدا كردن و استفاده از كوپن تخفيف اين سايت آشنا مي‌كنيم.

عضويت و ورود در چمدون

قبل از هر چيزي براي اينكه بتوانيد از اين سايت اقدام به خريد بليط كنيد، لازم است كه در آن عضو شده باشيد. فرايند عضويت در اين سايت ساده است و تنها كاري كه بايد انجام دهيد وارد كردن شماره موبايل و دريافت يك كد تاييد ورود به سايت است.

نحوه عضويت و ورود در چمدون

  1. شماره موبايل خود را در كادر «شماره تلفن همراه» وارد كنيد.
  2. روي دكمه «دريافت كد تاييد» كليك كنيد.

در اين صورت بايد منتظر بمانيد تا يك كد تاييد ورود ۶ رقمي براي شماره موبايل وارد شده ارسال شود. بعد از اينكه كد را دريافت كرديد در مرحله بعد بايد اين كد را وارد كنيد.

نحوه عضويت و ورود در چمدون

  1. كد دريافتي را در كادر «كد ارسال شده را وارد نماييد» تايپ كنيد.
  2. روي دكمه «ورود به حساب كاربري» كليك كنيد.

در اين صورت ثبت نام يا ورود شما به اين سايت انجام گرفته و حالا با استفاده از اين حساب كاربري كه بر پايه شماره موبايل شما ايجاد شده، هر زماني كه قصد خريد بليت هواپيما داشتيد، مي‌توانيد به همين شيوه وارد سايت چمدون شده و بليت‌هاي خريداري شده را مديريت كنيد. در ادامه به نحوه جستجو و خريد بليت هواپيما در سايت چمدون مي‌پردازيم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.