نحوه استفاده از كد تخفيف اقامت 24 و رزرو هتل

۲۱ بازديد

اين روزها با توجه به شلوغي و ازدحام جمعيتي كه در شهرهاي توريستي ايران وجود دارد، سفر كردن بدون برنامه به چنين شهرهايي باعث مي‌شود كه نتوانيد اقامتگاه مناسبي پيدا كنيد. براي حل اين مشكل اينترنت هم راهكاري براي ما ايجاد كرده كه بتوانيد از طريق رزرو آنلاين هتل و اقامتگاه اين مشكل را حل كنيد.

يكي از سايت‌هايي كه در اين زمينه فعاليت دارد و به كمك آن مي‌توانيد اقدام به رزرو هتل و انواع اقامتگاه از آن كنيد سايت اقامت 24 است. علاوه بر رزرو اقامتگاه امكان شركت در تورهاي گردشگري گروهي نيز توسط اين سايت فراهم است كه اگر به سفر گروهي علاقه‌مند هستيد مي‌توانيد از اين خدمات استفاده كنيد.

در ادامه اين آموزش از وبلاگ تخفيفه به مراحل رزرو هتل و نحوه استفاده از كد تخفيف اقامت 24 مي‌پردازم كه مي‌توانيد با شيوه خريد و يافتن كوپن تخفيف اين سايت آشنا شويد. اگر به دنبال رزرو هتل ارزان قيمت همراه با تخفيف هستيد، تا پايان با ما همراه باشيد.

نحوه استفاده از كد تخفيف اقامت 24

سايت اقامت ۲۴ اين امكان را به شما خواهد داد تا بتوانيد از تمامي هتل‌ها و اقامتگاه‌هاي سطح كشور، كه همه شهرهاي ايران را شامل مي‌شود اقدام به يافتن هتل، آپارتمان، مهمانسرا، سوئيت و انواع اقامتگاه كنيد كه در ادامه به صورت تصويري مراحل رزرو اقامتگاه از سايت اقامت 24 را به شما آموزش خواهيم داد.

عضويت و ورود

براي رزرو اقامتگاه از طريق سايت اقامت 24 ابتدا بايد در اين سايت ثبت نام كنيد. با عضويت در اين سايت مي‌توانيد به پنل كاربري دسترسي داشته و سابقه رزرو اقامتگاه‌هاي خود را به راحتي پيگيري كنيد.

نحوه استفاده از كد تخفيف اقامت 24 و رزرو هتل

همانطور كه در تصوير مي‌بينيد اگر در اين سايت عضو نيستيد و تاكنون خريدي از آن نداشتيد، طبق توضيحات زير ابتدا در سايت ثبت نام كنيد.

  1. روي دكمه «وارد شويد/ثبت نام» كه در منوي بالاي سايت مي‌بينيد كليك كنيد.
  2. در فرم نمايش داده شده نام و نام خانوادگي خود را وارد كنيد.
  3. آدرس ايميل خود را وارد كنيد.
  4. شماره موبايل خود را وارد كنيد.
  5. روي دكمه «ثبت نام» كليك كنيد.

در اين صورت ثبت نام شما انجام گرفته و وارد سايت خواهيد شد. در مرحله‌ي بعدي همانطور كه در تصوير زير مي‌بينيد از شما خواسته مي‌شود تا يك رمز عبور براي خود انتخاب كنيد. بنابراين روي دكمه «ثبت رمز عبور جديد» كليك كنيد.

نحوه استفاده از كد تخفيف اقامت 24 و رزرو هتل

در اين صورت مشابه تصوير زير صفحه انتخاب رمز به شما نمايش داده مي‌شود. همانطور كه در تصوير زير مي‌بينيد رمز عبور، تكرار كلمه عبور و در نهايت دكمه «ثبت رمز عبور» را انتخاب كنيد.

نحوه استفاده از كد تخفيف اقامت 24 و رزرو هتل

با انجام اين كار رمز عبور براي شما انتخاب شده و حالا بايد مراحل رزرو اقامتگاه و هتل را در سايت اقامت 24 طي كنيد.

يافتن و رزرو اقامتگاه

با ورود به صفحه اصلي همانطور كه در تصوير زير مي‌بينيد قادر هستيد شهري كه قصد داريد از آن اقامتگاه رزرو كنيد يا اينكه از تورهاي گردشگري انتخاب كنيد را تعيين كنيد.

نحوه رزرو هتل اقامت 24

  1. ابتدا شهر مورد نظر را انتخاب كنيد.
  2. تاريخ ورود به اقامتگاه را تعيين كنيد.
  3. تعداد شب‌هايي كه قصد اقامت را داريد تعيين كنيد.
  4. روي دكمه «جستجو و رزرو هتل» كليك كنيد.

در اين صورت همانطور كه در تصوير زير مي‌بينيد، ليستي از هتل‌هايي كه امكان اقامت در تاريخ تعيين شده وجود دارد به شما نمايش داده خواهد شد. به كمك فيلترهايي كه در سمت راست صفحه قرار دارند، مي‌توانيد آنها را بر اساس قيمت، نوع اقامتگاه و تعداد ستاره فيلتر كنيد تا به صورت اولويت بندي شده و با شرايط اقتصادي شما نمايش داده شوند.

نحوه رزرو هتل اقامت 24

در نهايت بايد روي دكمه «رزرو سريع» يكي از هتل‌هاي نمايش داده شده كليك كنيد. در اين صورت وارد صفحه زير خواهيد شد كه اطلاعات فردي از شما خواسته مي‌شود.

نحوه رزرو هتل اقامت 24

همانطور كه در اينجا مي‌بينيد من اين اقامتگاه را براي يك نفر رزرو مي‌كنم كه مشخصات من در اينجا خواسته مي‌شود. در صورتي كه تعداد افراد براي اقامت در هتل بيشتر باشد، لازم است كه مشخصات هر فرد را يكي يكي وارد كنيد. حال كه مشخصات را وارد كرديد، در ادامه مي‌خواهيم از كد تخفيف اقامت 24 استفاده كنيم. پس ابتدا به چگونگي پيدا كردن كد تخفيف اقامت ۲۴ مي‌پردازيم.

يافتن كوپن تخفيف اقامت 24

يكي از راه‌هاي يافتن كوپن تخفيف استفاده از سايت تخفيفه به آدرس اينترنتي www.takhfife.com است. اين سايت بيش از ۷۰۰ سايت و اپليكيشن موبايل را در خود دارد كه با رفتن به صفحه اختصاصي هر كدام مي‌توانيد از جديدترين كدهاي هر برند اطلاع يافته و به صورت رايگان از آنها استفاده كنيد.

كد تخفيف هتل اقامت 24

براي پيدا كردن كد تخفيف اقامت 24 كافي است وارد اين سايت شده و سپس از منوي جستجو عبارت اقامت 24 يا eghamat24 را جستجو كنيد. در اين صورت مثل تصوير بالا از دسته برندها نام اين سايت نمايش داده مي‌شود. روي آن كليك كنيد تا وارد صفحه سايت اقامت 24 در تخفيفه شويد. براي دسترسي سريع‌تر به اين صفحه هم مي‌توانيد روي دكمه چسبان پايين صفحه كليك كنيد.

كد تخفيف اقامت 24

همانطور كه در تصوير زير هم مي‌بينيد اطلاعاتي از اين سايت شامل تاريخچه شكل گيري، خدمات ارائه شده در زمينه رزرو اقامتگاه و گردشگري درج شده است.

همانطور كه در تصوير زير مي‌بينيد مي‌توانيد با وارد كردن آدرس ايميل خود و عضويت در خبرنامه از طريق اين صفحه، جديدترين كدهاي تخفيف سايت اقامت 24 را در ايميل خود دريافت كنيد. همچنين به منظور دسترسي سريع‌تر، مي‌توانيد با ثبت نام در سايت به پنل كاربري خود دسترسي داشته و با افزودن اقامت 24 به ليست علاقه‌مندي خود، كدهاي تخفيف اين سايت را در پنل كاربري خود داشته باشيد.

مي‌توانيد با رفتن به انتهاي صفحه جديدترين كدهاي تخفيف كه معتبر بوده و داراي نشان «فعلا معتبر» هستند را بررسي كنيد. قصد سفر به هر يك از شهرهاي ايران را كه داريد مي‌توانيد با كليك روي دكمه «مشاهده» جزييات هر تخفيف را مشاهده كنيد و در صورتي كه با شرايط خريد شما هماهنگ باشد از آن براي رزرو هتل و اقامتگاه استفاده كنيد. يا اينكه از تخفيف تورهاي گردشگري براي سفري چند روزه به صورت گروهي استفاده كنيد.

كوپن تخفيف اقامت 24 - eghamat24

در اين صورت پنجره اي مشابه تصوير زير به شما نمايش داده مي‌شود. در اينجا كافي است روي دكمه «خريد كنيد» يا كد تخفيف كليك كنيد. در اين حالت كد تخفيف بدون اينكه نياز باشد آن را انتخاب كرده و از قابليت copy در گوشي يا لپ تاپ استفاده كنيد، به صورت خودكار در حافظه سيستم شما كپي خواهد شد.

كد تخفيف اقامت 24

حال كه كد را كپي كرديد، به مراحل ثبت سفارش در سايت اقامت ۲۴ برمي‌گرديم تا ببينيم چطور مي‌توان از اين كد استفاده كرد. براي مشاهده همه كدهاي تخفيف اقامت 24 نيز مي‌توانيد از باكس زير كمك بگيريد.

جديدترين كدهاي تخفيف اقامت ۲۴

وارد كردن كد تخفيف اقامت 24

حالا كه يك كد تخفيف با مبلغ بالايي از سايت تخفيفه دريافت كرديد، به سايت اقامت 24 رفته و مراحل خريد را ادامه مي‌دهيم. همانطور كه در تصوير زير مي‌بينيد فاكتور نهايي به ما نمايش داده مي‌شود كه در اينجا مي‌توانيد كد تخفيف را وارد كنيد.

نحوه استفاده از كد تخفيف اقامت 24 و رزرو هتل

كد دريافتي از تخفيفه را در كادر مشخص شده وارد كرده و روي دكمه «اعمال كد تخفيف» كليك كنيد. در اين صورت بررسي كد انجام گرفته و در صورتي كه با شرايط خريد و رزرو اقامتگاه شما سازگار باشد، از مبلغ كلي كسر خواهد شد.

نحوه استفاده از كد تخفيف اقامت 24 و رزرو هتل

تيك گزينه تاييد قوانين را زده و سپس روي دكمه «رزرو هتل» كليك كنيد. در اين صورت وارد مرحله نهايي خواهيد شد كه كد پيگيري و شرايط اقامت در اين هتل نمايش داده شده و در انتها نيز روش‌هاي پرداخت را مي‌بينيد.

نحوه رزرو اقامتگاه از اقامت 24

كافي است يكي از روش‌هاي پرداخت كه شامل پرداخت آنلاين، كارت به كارت يا پرداخت از طريق اعتبار است را انتخاب كنيد تا رزرو شما نهايي شود.

جمع بندي و كلام آخر

در اين آموزش از وبلاگ تخفيفه به مراحل رزرو اقامتگاه از سايت اقامت 24 و چگونگي استفاده از كوپن تخفيف اين سايت پرداختيم. به شما نشان داديم كه چطور مي‌توانيد از طريق اين سايت كه واسطه‌اي براي رزرو هتل در شهرهاي مختلف ايران است به راحتي اقامتگاه خود را يافته و براي تاريخ مشخص شده رزرو كنيد.

در پايان از شما خواهشمنديم در صورتي كه تجربه خريد از سايت اقامت 24 را داريد با كليك روي دكمه‌ي زير و رفتن به صفحه نقد و بررسي اقامت ۲۴ در سايت تخفيفه، نظرات و تجربيات خود را براي ما ارسال كنيد. همچنين مي‌توانيد به نظرات ديگران در خصوص اين سايت نيز دسترسي داشته باشيد.

 

نقد و بررسي اقامت ۲۴

مکالمه و لغات کاربردی انگلیسی هنگام ورود و پذیرش هتل

در ادامه مکالمه ای معمولی بین پذیرش هتل در هتل گراند وودوارد و یک میهمان را میخوانیم. در ادامه مکالمه ای معمولی برای اموراتی مثل رزرو کردن، تحویل مدارک و تحویل اتاق را خواهید خواند. آموزش مکالمه هتل

رزرو کردن

Receptionist: Good morning. Welcome to the Grand Woodward Hotel.

پذیرش: صبخ بخیر. به هتل گراند وودوارد خوش آمدید. بهترین کپشن های انگلیسی اینستاگرام

Client: Hi, good morning. I’d like to make a reservation for the third weekend in September. Do you have any vacancies?

مشتری: سلام صبح بخیر. میخوامبرای هفته سوم سپتامبر رزرو کنم. جای خالی دارین؟ آموزش زبان به کودکان همراه با بازی و سرگرمی

R: Yes sir, we have several rooms available for that particular weekend. And what is the exact date of your arrival?

پ: برای آن آخر هفته چندین اتاق داریم. و تاریخ دقیق ورود شما چه روزیه؟

C: The 24th.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.