پنجشنبه ۱۰ آبان ۰۳
طراحي سايت فروشگاهي را چگونه انجام بديم؟

طراحي سايت فروشگاهي را چگونه انجام بديم؟

طراحي سايت فروشگاه اينترنتييك فروشگاه اينترنتي عالي، يك فروش عالي
با توجه به فراهم شدن بستر خريد اينترنتي طراحي سايت فروشگاهي و افزايش تمايل مشتريان به اين سبك از سفارش، حضور پر رنگ فروشندگان كالا در محيط مجازي به امري قابل توجه تبديل شده است. عوامل زيادي وجود دارد كه طراحي سايت فروشگاهي باعث ميشود يك سايت فروشگاهي را “خوب” قلمداد كنيم. طراحي يك فروشگاه آنلاين بايد به گونه اي باشد كه حس امنيت در خريد و اعتماد را به كاربر القا كرده و او را به مشتري دائمي تبديل كند.
هميشه اولين مراجعه مشتري به فروشگاه و هچنين نحوه استقبال فروشنده، نقشي مهم در تصميم گيري وي براي خريد دارد؛ اين نكته در مورد طراحي سايت فروشگاهي يك فروشگاه آنلاين نيز صادق است. سايتي كه بر مبناي اصول روانشناسي خريد، عناصر بصري مناسب و استراتژي دقيق فروش طراحي شده باشد، به عنوان يك فروشنده آنلاين حرفه اي و آگاه براي شما عمل ميكند.
طراحي سايت فروشگاهي
وبسيما، سليقه خريداران آنلاين را ميشناسد
آگاهي وبسيما از متدهاي طراحي يك وبسايت فروشگاهي و همچنين آشنايي با تمامي جنبه ها و چالش هاي كسب و كار آنلاين، اين مجموعه را به انتخابي استراتژيك و بي مثال در طراحي وبسايت فروشگاه آنلاين تبديل كرده است. ما در وبسيما به طراحي سايت فروشگاهي پشتوانه تجربه چند ساله طراحي وبسايت هاي حرفه اي فروشگاهي و تحليل كارشناسانه رفتار خريداران آنلاين، شما را در صعودي كردن نمودار فروشتان و كسب موفقيت در اين زمينه همراهي ميكنيم.
آژانس خلاقيت وبسيما طي جلسات طراحي سايت فروشگاهي مشاوره تخصصي به شما كمك ميكند تا ورودي مطمئن و محكم به اين حوزه داشته باشيد. اولين نقطه تماس مشتري با شما وبسايت شماست؛ پس ميطلبد كه تمركزي كامل در اين زمينه داشته باشيد تا ضمن تثبيت برند كسب و كارتان، كيفيت را به كاربر القا كرده و آنها را به مشترياني دائمي تبديل كنيد. البته موفقيت كامل در اين مسير نيازمند استفاده از تكنيك هاي طراحي سايت فروشگاهي مختلفي ست كه در تخصص تيم بازاريابي ديجيتال وبسيماست. از اين رو براي شما مسير روشن و هدفمندي را در دنياي آنلاين ترسيم خواهيم كرد.
سايت هاي فروشگاهي به سرعت در حال رشد هستند و استانداردهاي UI و UX آنها همواره در حال بهينه شدن طراحي سايت فروشگاهي مي باشد. آژانس خلاقيت وبسيما نيز با تسلط كاملي كه بر اين موضوع دارد همواره جديدترين امكانات يك سايت فروشگاهي كه موجب افزايش فروش ميشوند را در سفارشاتي كه دريافت ميكند اعمال مي نمايد. در ادامه به معرفي اختصاري چند مورد از معيارهاي طراحي سايت فروشگاهي مي پردازيم:
پروموشن ها در صفحه اولصفحه اول يك سايت فروشگاهي ويترين اصلي آن است. پيشنهادات ويژه، تخفيف ها، جشنواره هاي فروش و… بايد در چهارچوب جذاب و استاندارد به طراحي سايت فروشگاهي بازديدكنندگان معرفي شوند. بدين ترتيب كاربران با منوي جذابي از محصولات مواجه ميشوند و آنان كه پيشنهادات را مناسب خود ميدانند، خريد لذت بخشي را تجربه ميكنند.
طراحي سايت فروشگاهي محصولات مرتبط و پيشنهاديمحصولاتي كه با عنوان كالاهاي مشابه در صفحه يك محصول به كاربر پيشنهاد ميشوند، شانس خوبي براي خريده شدن دارند. چرا كه هم زحمت جستجوي بيشتر را از دوش كاربر بر ميدارد، و هم خريدار نياز به تهيه آن را در خود احساس ميكند. لذا وجود قسمت كالاهاي پيشنهادي يكي از بخش هاي ضروري در سايت فروشگاهي است.
طراحي فروشگاه اينترنتي
قابليت جستجو و فيلتر كردن محصولاتهر محصول مشخصات زيادي مانند دسته بندي، رنگ، ابعاد، وزن و… دارد كه ممكن است با چند محصول ديگر يكسان و يا با تعدادي متفاوت باشد. اينكه كاربر بتواند از ميان هزاران كالا، محصول مورد نظرش را به راحتي پيدا كند، به كارايي قابليت جستجو و فيلترگذاري محصولات بازميگردد. وبسيما در طراحي سايت فروشگاهي يك باكس جستجوي قوي را تعبيه كرده تا خريداران بتوانند به شكلي سريع و آسان محصول يا محصولات مورد نظر خود را پيدا كنند.
جزئيات محصولاتقسمت جزئيات محصول در واقع خواندني ترين بخش سايت فروشگاهي است. اينكه مشخصات كالا به چه صورت مطرح شود نقش مهمي در جايگاه سايت فروشگاهي در موتورهاي جستجو مانند گوگل دارد. شما ميتوانيد در اين قسمت علاوه بر اطلاعات فني محصول، مطالبي طراحي سايت فروشگاهي مانند دستورالعمل استفاده از آن، طرز ساخت كالا، نحوه تعمير در صورت خرابي و… را منتشر كنيد تا بدين ترتيب بازاريابي محتوايي موثري براي سايت فروشگاهي خود انجام داده باشيد.
روش هاي پرداخت متنوعفراهم كردن روش هاي پرداخت مختلف براي كاربر اعم از پرداخت آنلاين، حضوري يا… علاوه بر تسهيل روند خريد كالا موجب جلب اعتماد خريدار ميشود. لذا وبسيما در طراحي سايت فروشگاه اينترنتي طراحي سايت فروشگاهي بستري فراهم ميكند تا كاربر با حداقل تعداد تراكنش اقدام به پرداخت آنلاين كرده و كالاي خود را دريافت نمايد. سيستم پرداخت فروشگاه هاي اينترنتي طراحي شده توسط وبسيما مي تواند به درگاه تمامي بانك ها و سيستم هاي پرداختي متصل شود.
نظرات كاربرانيكي از مواردي كه افزايش اعتبار طراحي سايت فروشگاهي يك سايت فروشگاهي را در پي دارد، بها دادن به قسمت نظرات كاربران درباره محصول است. گفتگو بين كاربران باعث ميشود كه صفحه مربوطه همواره بروز نگاه داشته شود و جايگاه خود را در گوگل حفظ كند. فعال بودن بخش ديدگاه ها تاثير به سزايي در بازديد كاربران از سايت فروشگاهي شما دارد.
سبد خريد دايناميكسبد خريد يكي از طراحي سايت فروشگاهي پركاربردترين قسمت هاي سايت فروشگاهي مي باشد. كاربر بايد بتواند به راحتي اقلام سبد خود را حذف يا اضافه كرده و مشخصات آن ها را ويرايش كند. همچنين مشاهده هزينه نهايي فاكتور، تخفيف اعمال شده و… از مواردي است كه بايد در سبد خريد سايت فروشگاهي خوب در نظر گرفته شود.
گزينه هاي نحوه ارسالهرچه راه هاي بيشتري براي ارسال كالا به كاربر پيشنهاد كنيد، احتمال فروش نيز افزايش خواهد يافت. وبسيما نيز در طراحي سايت فروشگاهي روش هاي متنوع دريافت كالا را با احتساب هزينه هاي ارسال مربوطه پياده سازي ميكند. همچنين مي توانيد روش هاي ارسال رايگان و زمانبندي ارسال را هم در اين سيستم فعال نماييد.

 

منبع

zaya.io|bit.lykutt.iturlpetite.fr  | cutt.ly | v.gd | bit.do | gg.gg | s.ecmaps.de | t.ly | 0rz.tw | is.gdyun.ir

رویابلاگ : رسـانه وبلاگ نويسان حرفـه اي